Wnioski z ewaluacji zawarte w raporcie Kuratorium Oświaty w Opolu:

  1. Nauczyciele dostrzegają potencjał uczniów oraz możliwość uzyskiwania przez nich lepszych wyników
    i sukcesów. Motywują ich do uczestnictwa w licznych konkursach przedmiotowych, artystycznych oraz
    zawodach sportowych. Gimnazjum otrzymało tytuł „Szkoły Odkrywców Talentów”.
  2. Szkoła dokonuje wielopoziomowej analizy wyników egzaminów zewnętrznych i osiągnięć uczniów
    wykorzystując w tym celu różnorodne metody. Opracowane na jej podstawie wnioski mogą wpływać
    na rozwój wiedzy i umiejętności gimnazjalistów.
  3. Nauczyciele podejmują wiele skutecznych działań profilaktycznych służących eliminowaniu zachowań
    negatywnych i wzmacnianiu pozytywnych postaw gimnazjalistów. Wdrażane zadania analizują, oceniają i w
    razie potrzeb modyfikują.
  4. System oddziaływań wychowawczych prowadzonych w szkole jest skuteczny. Dokonywana diagnoza
    oraz analiza potrzeb i możliwości uczniów wpływa na ich rozwój i wizerunek szkoły w środowisku.
    Gimnazjaliści znają i akceptują ustalone w szkole zasady zachowania.
  5. W opinii pracowników gimnazjum i jego partnerów, młodzież aktywnie uczestniczy w życiu szkoły
    i środowiska lokalnego. Współorganizuje m.in. Piknik Jedynki oraz uroczystą galę wręczenia TADZIKÓW.
  6. Szkoła podejmuje wiele działań edukacyjnych służących rozwojowi wiedzy i umiejętności uczniów.
    Nauczyciele wdrażają zadania zmierzające do aktywizacji uczniów podczas zajęć. W opinii uczniów nie
    wszystkie zajęcia lekcyjne i pozalekcyjne są dla nich atrakcyjne i interesujące.

 Zobacz cały raport